Πρόγραμμα Κοινωνικού Τουρισμού 2009

ΤΕΚΜΗΡΙΑ «ΛΟΓΙΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ»

1/9/2008

ΤΕΚΜΗΡΙΑ «ΛΟΓΙΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ» μέσω του νέου νομοσχεδίου για την ειδική αγωγή-εκπαίδευση, που κατατίθεται προς ψήφιση στη Βουλή, Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου: Στα προβλεπόμενα κέντρα διάγνωσης, μαθητές με πρόβλημα (π.χ.) ακοής θα «εξετάζονται» από... ψυχιάτρους, τυφλοί (π.χ.) από... νευρολόγους και δυσλεξικοί δεκαεπτάχρονοι (π.χ.) από... παιδιάτρους! Ολα αυτά τα παράλογα προβλέπονται ως υπαρκτές πιθανότητες βάσει γράμματος του νέου νόμου, εάν αυτός εφαρμοστεί! Το «παράλογον» του γράμματος του νέου νόμου συνδέεται άμεσα (πάντοτε έτσι συμβαίνει) με τη σαφέστατη «αστυνομική λογική» του πνεύματος. Σε απλά ελληνικά: Τα παιδιά με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες παύουν να 'ναι αντιληπτά ως μαθητές που δικαιούνται εκπαίδευσης, πλέον «αντιμετωπίζονται ως... ασθενείς που έχουν ανάγκη θεραπείας. Το οποίον πρακτικώς σημαίνει «όπισθεν ολοταχώς» σε ό,τι αφορά το «μοντέλο κατανόησης» του ρόλου ειδικής αγωγής-εκπαίδευσης. Σε όρους σκέψης προ-μεταπολιτευτικούς! Με μοναδική (από το... τότε) διαφοροποίηση την προοδευτική ψευδορητορεία που συνόδευσε την παρουσίαση του νομοσχεδίου, προς αποπροσανατολισμό των αφελών. Ευτυχώς, αφελείς στις μέρες μας δεν υπάρχουν σε... πλεόνασμα! Το επιχειρούμενο πισωγύρισμα -«προληπτική καταστολή» του δικαιώματος εκπαίδευσης των ανάπηρων και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες παιδιών- έχει «μέτωπο» απέναντί του όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Μαζί τους!


ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΚΟΡΔΙΛΗΣ


ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 01/09/2008

Επιστροφή


21/7/2017 4:12:58 μμ