Menu

Ανακοινώσεις

Ανακοινώσεις

ΑΙΤΗΜΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗΣ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΣΥΔ ΜΕ ΤΟΝ ΕΟΠΥΥ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΗ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΟΥ Ν.4683/2020 ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΑΠΡΟΣΚΟΠΤΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΤΟΥΣ

Ακόμη περισσότερο, μόνο ως προκλητικό για αυτούς τους φορείς μπορεί να ιδωθεί το γεγονός ότι από το άρθρο 22 του Ν.4683/2020 (Φ.Ε.Κ. 83/τ.Α’/10.04.2020) στο πλαίσιο των επειγόντων μέτρων για την αντιμετώπιση των συνεπειών του κορωνοϊού, προβλέπεται η αυτοδίκαιη παράταση για χρονικό διάστημα τριών μηνών από την ημερομηνία λήξης τους, των συμβάσεων που έχουν συναφθεί μεταξύ του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. και των Σ.Υ.Δ., εφόσον λήγουν εντός τριμήνου από την έκδοση της κυρωθείσας ΠΝΠ με τον συγκεκριμένο Νόμο.

ΖΗΤΕΙΤΑΙ Η ΣΥΝΕΠΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΟΠΥΥ ΤΟΥ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑΤΟΣ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΚΔΗΦ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

Εξυπακούεται ότι η επαναλειτουργία αυτή, σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στην ανωτέρω εγκύκλιο και πρέπει να τύχουν σαφώς εφαρμογής, με το ήμισυ της δυναμικότητας των δομών, την εφαρμογή της εκ περιτροπής προσέλευσης των ωφελούμενων και την κατάτμηση των ομάδων τους (λ.χ. 3-4 ατόμων), που προαπαιτούν σε κάθε περίπτωση την πλήρη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού των δομών, καθώς και το επιπλέον κόστος από την εφαρμογή των μέτρων προστασίας, περιλαμβανομένης της υποχρέωσης

ΑΙΤΗΜΑ ΧΡΟΝΙΚΗΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΛΗΞΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΜΕΑΕ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Αναντίρρητα, η πρόβλεψη συμπορεύεται με την υπ’ αριθμ.52488/ΓΔ4/07.05.2020 Υ.Α. (Φ.Ε.Κ. 1764/τ.Β’/08.05.2020) που προσδιορίζει την 12η/06/2020, ως ημερομηνία λήξης των μαθημάτων του διδακτικού έτους 2019 – 2020 για τις ως άνω δημόσιες και ιδιωτικές εκπαιδευτικές δομές της χώρας. Εντούτοις, η εφαρμογή της προβάλλει ένα ακόμη αγεφύρωτο χάσμα στην ισότιμη μεταχείριση της πρόσβασης των μαθητών/τριών με αναπηρία στην εκπαίδευση έναντι του λοιπού μαθητικού πληθυσμού, αν συνεκτιμηθεί πως οι σχολικές μονάδες της γενικής δευτεροβάθ&mu

ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΠΗΡΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΣΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

Ύστερα από τις ταχείες αντιδράσεις, τις συνεχείς και συντονισμένες παρεμβάσεις της ΠΟΣΓΚΑμεΑ και της ΕΣΑμεΑ, σε στενή συνεργασία με τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων ατόμων με αναπηρία, τέθηκαν τα θεμέλια για την πρώτη «γέφυρα» μετάβασης των ατόμων με αναπηρία στη νέα κοινωνική κανονικότητα...

10 ΜΑΙΟΥ 2020: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ

Μια ημέρα που, τη φετινή χρονιά της πανδημίας, όλοι/ες οφείλουμε να γονατίσουμε ευγνώμονα στη μητέρα του παιδιού με αναπηρία. Γιατί στη δύσκολη συγκυρία του εγκλεισμού και περιορισμού των ελευθεριών μας, παλεύοντας με ανασφάλειες και εμπόδια που αρχικά φάνταζαν ανυπέρβλητα, κατόρθωσε, για μια ακόμη φορά, να στείλει ηχηρό μήνυμα πως η αναπηρική οικογένεια και τα άτομα με αναπηρία είναι άξιοι συνεργάτες της κοινωνίας, που συνεισφέρουν πολύτιμα και αντίστοιχα με κάθε άνθρωπο στη γενική

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΥΠ.ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΟΤΙΜΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΣΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΤΥΠΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

Εν μέσω της πανδημικής κρίσης του κορωνοϊού, με κλειστά σχολεία και γονείς, κηδεμόνες και μαθητές/τριες με αναπηρία να έχουν βιώσει τον εγκλεισμό του τελευταίου διμήνου, σηκώνοντας μάλιστα αναντίστοιχο φορτίο σε σύγκριση με εκείνο που αναλογούσε στον γενικότερο πληθυσμό, η κυβέρνηση και το καθ’ ύλην αρμόδιο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων έρχονται, δυστυχώς, με μια συνεχιζόμενη ‘αφωνία’ ως προς τις προθέσεις τους για την οργάνωση της επαναλειτουργίας των εκ&pi

ΑΙΤΗΜΑ ΑΜΕΣΗΣ ΕΚΠΟΝΗΣΗΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΑΙΡΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΑμεΑ ΣΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ

Οι άγνωστες προθέσεις της κυβέρνησης στο ζήτημα επαναλειτουργίας των δομών τυπικής, μη τυπικής και άτυπης εκπαίδευσης για τα άτομα με αναπηρία, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που παρέχουν υπηρεσίες ανοικτής φροντίδας (ΚΔ-ΗΦ ΑμεΑ και ΚΔΑΠμεΑ) στο πλαίσιο της σταδιακής αποκλιμάκωσης των περιοριστικών μέτρων έναντι των επιπτώσεων του κορωνοϊού Covid-19...

ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ» ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ, ΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΙΣΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ (ΕΕΑ)

Η ΠΟΣΓΚΑμεΑ εκφράζει την εναντίωσή της και την πλήρη διαφωνία της με το σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με τίτλο «Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις» και συντάσσεται με τις θέσεις, τις απόψεις και τις σχετικές παρατηρήσεις της ΕΣΑμεΑ...

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΕΝΟΨΕΙ ΤΗΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑμεΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥΣ

Στο πλαίσιο αυτό, σας προσκαλούμε όπως αποστείλετε, μέχρι και τη Δευτέρα, 4 Μάϊου 2020, στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Ομοσπονδίας: posgamea@otenet.gr τις παρατηρήσεις, επισημάνσεις και προτάσεις σας αναφορικά με τα μέτρα προστασίας και τις παραμέτρους που κατά την εκτίμησή σας πρέπει να εξεταστούν, ώστε να δρομολογηθεί συντονισμένα και σε άμεση συνεργασία με την ΕΣΑμεΑ η συνδιαμόρφωση μιας συνολικής πρότασης μέτρων και δέσμης ενεργειών για τη διασφάλιση της ασ&

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΥΠ.ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΔΑΠ & ΚΔΑΠμεΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗ "ΝΕΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ" ΑΠΟΚΛΙΜΑΚΩΣΗΣ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ COVID-19

Η χθεσινή τοποθέτηση του Υφυπουργού Εσωτερικών για τις δομές των Δήμων, των οποίων η λειτουργία έχει ανασταλεί και θα επαναπροσδιοριστεί μελλοντικά σε συνάρτηση με τα επιδημιολογικά δεδομένα, φάνηκε να περιορίζεται στα ΚΑΠΗ, Λέσχες Φιλίας, δημοτικούς παιδικούς – βρεφονηπιακούς σταθμούς και Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης (ΚΔΑΠ), με την απουσία οποιασδήποτε αναφοράς στα ΚΔΑΠμεΑ να προκαλεί την εύλογη ανησυχία των γονέων και κηδεμόνων που έχουν στη φροντίδα τους άτομα μ&ep

RSS
First 234567891011 Last

Για παλαιότερες αναρτήσεις, επιλέξτε...ΕΔΩ

 


Αληθινός δείκτης του πολιτισμού δεν είναι το επίπεδο του πλούτου ή της μόρφωσης το μέγεθος των πόλεων ή αφθονία των προϊόντων, αλλά το ήθος των ανθρώπων που ανατρέφει η χώρα.
Ραλφ Γουάλντο Έμερσον


Background Color:
 
Background Pattern:
                               
Reset